Özel - Hakem Zorbay Küçük'ün endirekt kararında kural hatası var mı? | Futbol KulisiFutbol Kulisi

28 Eylül 2022 - 00:39
SON DAKİKA

Özel – Hakem Zorbay Küçük’ün endirekt kararında kural hatası var mı?

Spor Toto Süper Lig’in 31. haftasında karşı karşıya gelen Trabzonspor ile Beşiktaş 1-1 berabere kaldı.

Özel – Hakem Zorbay Küçük’ün endirekt kararında kural hatası var mı?
Son Güncelleme :

03 Nisan 2022 - 22:45

412 views

Maç esnasında yaşanan bir pozisyon tartışmalara neden oldu. Mücadelenin ikinci yarısında Trabzonspor file bekçisi Uğurcan Çakır’ın kendi takım arkadaşından gelen topu eline alması sonucu hakem Zorbay Küçük, endirekt serbest vuruş kararı verdi. Ancak endirekt serbest vuruşun kullanıldığı yer, kural hatası tartışmalarına neden oldu. Peki IFAB kuralları ne diyor?

Ahmet Çakar’dan kural hatası çıkışı

Ahmet Çakar yaptığı açıklama ile şunları kaydetti:

“Türkiye’nin en büyük maçında hakem net bir kural hatası yaptı. Rakip kale sahası içinde bir çift vuruş olursa; bu vuruş kural gereği ön çizgi üzerinden yapılır. Zorbay Küçük, yan çizgi üzerinden oyunu başlatarak açık bir kural hatası yapmıştır.”

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.